24 февраля 2020 13:44
6
Комитет арбитров УАФ: "Гол в ворота "Шахтера" не засчитан правильно. Арбитр не должен был смотреть повтор на поле"
У зв'язку із втручанням ВАА у матчі 19 туру УПЛ “Шахтар” - “Десна”, КА УАФ уточнює наступне:

На 59 хв зазначеного матчу командою гостей було забито гол. У відповідності до Протоколу IAAP, ВАА здійснив обов'язкову перевірку із використанням відповідного наявного відеоматеріалу. Арбітром ВАА та Помічником ВАА були зафіксовані два положення “поза грою”, які стались одне за одним, з боку нападників команди гостей.


1) В момент удару по воротам з боку футболіста гостей його партнер по команді, який отримав м'яч після рикошету, а не після навмисної гри, знаходився у положенні “поза грою” і тому таке положення поза грою є таким, що заслуговує покарання за отримання неправомірної вигоди в результаті перебування у такому положенні.


2) Гравець гостей, який отримав передачу пробиває по воротам, але на траєкторії польоту м'яча перебуває ще один його партнер по команді, який здійснює неправомірне втручання шляхом перекриття лінії огляду воротаря господарів.


Дії АА № 2 є правильними — він не підняв прапорець, оскільки він не повинен втручатись у складні та міліметрові ситуації. Правильними також є дії арбітра — згідно Протоколу у таких випадках він не повинен здійснювати ПНП (Перегляд На Полі), а лише спиратись на результати перевірки з боку ВАА.

Ну да, рикошет/отскок. Только если повтор прокрутить в замедленном режиме, то видно, что Коноплянка сместился в сторону, тем самым перекрыл траекторию полета мяча. Даже на ихнем скрине, где они рисуют офсайд у Филиппова видно, что правая нога Коноты выставлена в сторону и тело наклонено в сторону движения. Т.е. он сознательно перемещался в сторону полета мяча и принимал участие в эпизоде. Также в момент когда мяч попал в Коноплянку, видно, что он делает движение ногой вверх (приподнимает ее) и мяч коряво отскакивает. Какое же это неактивное участие в эпизоде и рикошет/отскок, если он переместился в сторону движения мяча и сыграл в него. Это реальный пас сопернику, который офсайдом не считается. Возможно, что Конопа не успел до конца переместиться на траекторию полета мяча и занять удобное положение, поэтому отскок и получился корявым, на близкое расстояние. Ладно бы если бы он стоял столбом в стороне и не двигался, мяч в него попал бы и отскочил, но он же явно был в зоне мяча и играл по нему.
А как быть с очередной отмашкой тайсона???
Скрыть ответы
125, тихо ша, а то опять же заплачет и обслюнявит свой инстаграм )
уаф-аф-аф
земля то круглая, и отмазок кротам еще придется лепить немало ..
Кто-то сомневался что будет по-другому)